طراحی وبسایت

WebDesign

تبلیغات بخصوص از نوع اینترنتی به تخصص نیاز داره..به همین سادگی که شما میتونید هر کالا  و یا خدماتی که مدنظر دارید رو توی موتورهای جستجو مثل گوگل جستجو کنید. وب سایت های زیادی به نمایش درمیان که میتونن اون محصولات یا خدمات رو به شما ارائه کنن..یه وب سایت نیازمند آنالیز دقیق خواسته شما از سایت و در مرحله بعد نیاز کسب و کار شما از اون  وبسایت هست.

امروزه تکنولوژی و اینترنت برای همه‌ی افراد جامعه فراگیر شده. وبسایت‌های اینترنتی به یکی از مهم‌ترین عوامل فروش، تبلیغات و پیشرفت کسب و کارها تبدیل شده‌اند. تا جایی که حتی فروشندگان، فروشگاه‌های حضوری خودشون رو تعطیل و به صورت کامل وارد بازار های اینترنتی میشن.

بعضا افرادی که دارای فروشگاه حضوری هستن بر این باورند که تبلیغات باید به صورت بنر، تراکت یا استند در اختیار مخاطبینشون قرار بگیره. تبلیغاتی که میدونیم متاسفانه تقریبا هیچ تاثیر خاصی روی پیشرفت کسب و کار شما نداره. تبلیغاتی که توسط فروشنده‌ای که تخصصی در زمینه تبلیغات نداره طراحی و ویراستاری میشه. به صورت سلیقه‌ای به اپراتور‌های غیرمتخصص سفارش داده میشه. در نهایت تبدیل به یه بنر ایستاده با زمینه‌ی زرد و نوشته‌های مشکی و قرمز میشه!

یه وب سایت نیازمند آنالیز دقیق خواسته شما از سایت و در مرحله بعد نیاز کسب و کار شما از اون  وبسایت هست. برای مثال یه خانوم که توی خونه خیاطی انجام میده. هیچ وقت به یه فروشگاه اینترنتی یا یه وب سایت خبری نیاز نداره. نیاز این شخص با یه وب سایت ویترین به صورت کامل برطرف میشه. یا مثلا شخصی که فروشگاه حضوری بزرگ لوازم خانگی داره. نیازش هیچ وقت با یه سایت ویترین برطرف نمیشه و باید به سراغ یک فروشگاه اینترنتی بره.

این آنالیزها اولین بخش شروع کار طراح کسری است. شناخت نیاز مشتری و مخاطبینش مهم‌ترین عاملیه که باعث میشه ایجاد یه وب‌سایت به پیشرفت کسب و کار ما کمک کنه. وگرنه صرفا ساخت یه فروشگاه یا ویترین اینترنتی بدون این آنالیزها و شناخت‌ها هیچ سودی نداره.

 

ویترین

سایت های ویترین بهترین تبلیغات آنلاین برای کسب کارهای کوچیک و خانگی بحساب میاد. برای مثال یک خانم که تو خونه خیاطی میکنه. تنها راه تبلیغاتش میشه یه تابلو دم درب منزل. یا از مشتریایی که گهگاه پیداشون میشه بخواد که براشون مشتری بفرسته. در صورتی که میتونن ارزان و بصرفه برای خودشون یک وب سایت شخصی داشته باشند که کارهاشون رو اونجا بنمایش بگذارند. از طریق شبکه های اجتماعی مشتری جدید بدست بیارند و سطح کارشون رو به اندازه قابل توجهی بالا ببرند.

خبری

وب سایت های خبری بخش قابل توجهی از وقت وبگردها رو به خودش اختصاص میده. این وب سایت ها معمولا در زمینه های موسیقی، فیلم، اخبار سیاسی یا بورس و هر زمینه ای که فکرشو بکنید فعالیت میکنن. وب سایت های خبری نیازمند دسته بندی مناسب هستن. سئوی بسیار قوی و طراحی بسیار قوی برای داشتن بالاترین میزان خوانایی اخبار توسط خوانندگان نیز بسیار مهم است.

فروشگاهی

با توجه به شرایط موجود در سطح دنیا، فروشگاه های بزرگی که به سمت وب سایت های فروشگاهی نروند ورشکست خواهند شد. شما از هر نوع غذا، لوازم منزل، کالای دیجیتال و حتی کالاهای کوچک مثل دفترچه رو میتونید به صورت آنلاین سفارش بدید. درب منزل تحویل بگیرید. سپس پرداخت کنید.

پس فروشگاه‌های اینترنتی در آینده نچندان دور جای فروشگاه های حضوری رو میگیره. فروشگاه اینترنتی باید به صورت آنلاین از مشتری سفارش رو تهیه کنه. موجودی انبار رو به صورت اتوماتیک بررسی کنه. برای مشتریان و فروشنده فاکتور ارسال کنه. سفارش ها رو دقیق و منظم از مشتری به اپراتور فروشگاه برسونه. از طریق اپراتور کالا به پست و طریق پست به دست مشتری برسه. طوری که حتی نیاز به یه تماس با مشتری یا از مشتری با فروشگاه نباشه.